I still missing you (τραγούδι)

Στο συγκεκριμενο τραγουδι μεσα απο μια ρομαντική ιστορία περιγράφω το αίσθημα της απώλειας από τον καρκίνο...

I still missing you 
Μαζι σου πήγαινα παντού.

Πηγαίναμε για παγωτο
Με εβλεπες εξαιτίας σου να χαμογελώ.

Πηγαίναμε για ποτο
Και το ριχνες στο χορό.

Πηγαιναμε για μπανακι
Το βραδάκι,  καποτε ...μωρακι

Πηγαίναμε για ταινια
Βλέπαμε κωμωδία.

Πηγαίναμε βιβλιοθηκη
Διάβαζες βιβλια για την λύπη.

ΡΕΦΡΈΝ
I still love you
Ησουν η ζωη αυτου του σπιτιού.

Ησουν η επυθιμια μου
Η χαρούμενη ψυχολογια μου.

Ησουν η σκεψη μου
Τα ματια σου διάβαζαν την καθε λεξη μου.

Ησουν η εμπνευεση μου
Ησουν... μονο δικη μου.

Ησουν η κοπελα μου
Ζούσα την καθε στιγμη και τρελα μου.
ΤΈΛΟΣ ΡΕΦΡΈΝ

Μα...  Τωρα δεν μπορω να αρθρωσω λεξη
Τετοιο πονο,  δυσκολο κανεις να τον αντέξει.

Κοιτώ του Καζαντζάκη την Ασκητική
Αυτο το βιβλιο μού διάβαζες εσύ.

Κοιτώ την φωτογραφια μας
Τοσο μικρη ηταν η ιστορια μας.

Κοιτώ την εξέταση σου,  την διάγνωση σου
Θυμαμαι τι ειπε ο γιατρός για την κατασταση σου
Καρκίνος στον νωτιαίο μυελό...

Ησουν αρωστη...   Σε προχωρημένο σταδιο
Σου...  έδινα κουραγιο.

ΡΕΦΡΈΝ

Ο γιατρός ειπε οτι θα γινεις άγγελος ξαφνικα
Δεν ηξερε αν θα ειναι νωρις ή αργα.

Ετσι εγινε ξαφνικα...
Οταν άρχισες να βαριανασαινεις στην δικια μου αγκαλια.

Κάλεσα το ασθενοφόρο να σε παει στο νοσοκομειο
Ηξερα...  Ειχε ερθει η ωρα για το αντιο...

Κάλεσα και την οικογένεια σου
Να ειναι κοντα σου...

Εκει στο κρεβατι μού ψιθυρισες κατι..
"Πιστεψε την αγαπη,
Ειναι ωραιο μονοπάτι
Εχει τριαντάφυλλα με μονο ενα αγκάθι"

Και εφυγες...




Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...