3 ρητά (τραγουδι)

Οπως ειδατε και στην ετικέτα για το συγκεκριμενο τραγουδι με εμπνευσε ενας ανθρωπος που κατα την διαρκεια της συζήτησης μας μού ελεγε καποιες φράσεις του Καζαντζάκη που τον επηρέασαν.  Έτσι έγινε και με εμένα,  επιρεαστηκα και εγω απο αυτον για να γράψω...

Ο δάσκαλος τού,  τον έβαζε να κάνει ασκήσεις στη βροχή
Λες και είναι σαμουράι σε νέα εποχή.

Οχι δεν είναι μύθος
Είναι του τραγουδιού ο γρίφος.

Γιατι γρίφος ειναι αυτος
Αλλοτε ειναι σε ενα νεα ερεθίσματα ανοιχτός
Αλλοτε κλειστός.

Αλλες φορες μιλαει με τα ματια
Αλλες φορες γραφει δικα του κομμάτια.

<< ερχόμασταν απο μια σκοτεινή άβυσσο καταλήγουμε
 καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο,  το μεταξυ φωτεινό
 διαστημα το λεμε Ζωή >>

Φράση του Καζαντζάκη
Μού τον ειχε γραψει σε ενα χαρτάκι.

Και μού ειπε τοτε βρηκα ενα λογο
Να αγαπησω τον εαυτο μου
Να συμβιβαστώ με τον εγωισμό μου.

Και μετα κοίταξε με υφάκι
Σιωπηλό
Μού αποκάλυψε της ύπαρξης του το μυστικο.

ΡΕΦΡΈΝ
Ήξερα καλο ειναι να κανω υπομονη
Να τον γνωρισω
Ετσι είναι οι ανθρωποι
Μοιάζουν απονοι
Μα καταβάθος αγαπάνε
Ετσι ειναι οι ανθρωποι
Έτσι ειναι ανθρωποι,  ανθρωπε
Λενε βαλε στη θαλασσα γαλάζιο και μπλε
Και πρασσινο
Να ειναι ο καμβάς με κατι αρμονικό
Οχι ασχημο.
ΤΈΛΟΣ ΡΕΦΡΈΝ

<<δεν ελπιζω τιποτα,  δεν φοβάμαι τιποτα
 ειμαι λευτερος>>

Και συνεχισε
Απο τις επυθιμιες μου ειμαι αδέσμευτος.

Μου αρεσει η ελευθερία
Ειναι ωραια σαν αμαρτια
Μα δυσκολο να την αποκτησεις
Καλο ειναι αδεια απο την ψυχη σου να ζητήσεις
Και χωρίς "πρεπει" να ζησεις.

Μονάχα αυτα ειπε.

Και εμεινα εκει,  διπλα του ησυχη
Δεν μπορουσα να αρθρωσω λεξη
Το κουβάρι μυαλού και καρδιάς
Δυσκολο κανεις να το ξεμπλέξει.

Γι αυτο συμπεριφέρεται ετσι ο κοσμος
Τα "θελω" ειναι δύσβατος δρομος για αυτους.

Ακούν μονο τα οχι και τα μη
Φοβούνται να ζήσουν μια στιγμη
Περπατάνε σκυνθρωποι στο δρομο
Δεν εχουν βρει ενα λογο,  να διεκδικήσουν.

ΡΕΦΡΈΝ

<<οταν μια γυναικα κοιμαται μονη της
 ντροπιάζει ολους τους αντρες >>

Αρνείται να γευτεί μια ένωση
Ψυχική και σωματικη
Κατι περισσότερο απο ενα φιλι.

Θελει μονη της να ζει
Θεωρεί τον ερωτα ντροπη.

Αυτα ειπε
Για τσιγαρο στο μπαλκονι βγηκε.

Δεν θέλει να καπνίζει μεσα στο σπιτι του
Ουτε να στεναχωριέται στη λήθη του
Αλλα να γελάει
Βημα βημα τα εμπόδια να ξεπερνάει.

Απο μια εμπειρια του,  τού μενει ενα ρητό
Αυτο θα εχει για οδηγό
Στην επομενη ιστορια του. 

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...