Μη ρωτάς πολλά (τραγούδι)

Όσοι εκφράζονται δεν έχουν κάποιο θέμα ως προς το πρόσωπο,  τον τόπο ή τον χρόνο.  Έτσι και σε αυτό το κομμάτι σας λέω τις σκέψεις μου με λίγο διαφορετικό τρόπο.  Θα δείτε...

Όχι μωρό μου δεν είμαι δολοφόνος,  των στίχων
Είμαι ένας άνθρωπος μόνος
Είμαι ο δημιουργητης των γρίφων.

Όχι αγάπη μου δεν είμαι ρομαντικός
Για πάρτι σου είμαι ευαίσθητος
Κι ας το παίζω στους άλλους αναίσθητος.

Όχι καρδιά μου δεν είμαι στεναχωρημένος
Είμαι από την δουλειά εξαντλημένος
Μη ρωτάς πολλά...

Όχι κοριτσάκι μου δεν είμαι μεθυσμένος
Φοβάμαι την αλήθεια,  να αντικρίσω με σθένος
Άσε με να γράψω παραμύθια.

Οχι κοριτσάκι μου δεν θα γράψω παραμύθια
Για κουκιά και για ρεβίθια
Θα γράψω για αυτούς που ζητάνε, βοήθεια
Για τους άστεγους που πεινάνε
Για τα παιδιά που σχολείο δεν πάνε
Για τα νεογέννητα που τα παρατάνε
Για αυτούς θα γράψω αγάπη μου

ΡΕΦΡΈΝ
Μη ρωτάς πολλά
Μη ρωτάς πολλά
Μόνο κοίτα με στα μάτια
Να με πας στα δικά σου μονοπάτια,  της αγάπης
Εκεί που υπάρχουν λίγα αγκάθια
Οχι πολλά δάκρυα, οχι ψέμματα
Μόνο κάτι βλέμματα σαν το δικό σου
Να φαίνεται η χαρά από την σπίθα των ματιών σου.
ΤΈΛΟΣ ΡΕΦΡΈΝ

Όχι μάτια μου,  δεν θα σου πω ένα μύθο
Θα ζωγραφίσω έναν κήπο με τα μάτια σου,  πράσινα
Θέλω να εκφραστώ και να δημιουργήσω.

Όχι ψυχούλα μου δεν είμαι ονειροπόλος
Είμαι της πραγματικότητας συνοδηπορος
Δεν επαναπαυομαι με τα νέα των ειδήσεων

Δεν επαναπαυομαι με τα νέα των ειδήσεων
Όταν ακουω κατι το επεξεργάζομαι
Ψάχνομαι,  αμφισβητώ
Κοιτώ...
Να βρω την ρίζα του θέματος προσπαθώ
Στην επικεφαλίδα δεν θα μείνω
Στο κυρίως θεμα θα επιμείνω
Στο πρόλογο το θέμα κλείνω
Και το πρόβλημα αλήθειας και ψέματος λύνω 

ΡΕΦΡΈΝ 

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...