Κι αν σε λίγο πεθάνω ? (στίχοι)

Πήγα στο περίπτερο να πάρω ένα πακέτο
και τώρα ανάβω τσιγάρο
το πρώτο μου γάρο.
Εδώ σ' ένα παγκάκι
σε μια πλατεία
είναι κάπως αυτή η ηρεμία.
Εμφανίζονται
από κάπου πακιστανοί
κρατούν στα χέρια τους νεκρό παιδί.
Σήμερα μπορεί να είμαι εγώ
αύριο εσύ
αυτοί όμως πότε θα μπουν φυλακή ?

ΡΕΦΡΕΝ
Δεν ξέρεις καν το όνομα μου
ούτε τα αρχικά μου
ένα όνομα εκεί έχω βάλει
το rap μου ρυθμό να κάνει.

Δεν έχω κάτι να σου πω
κι αν τα πω ?
τα ακούω μόνο εγώ.

Τώρα ακούς τη μουσική μου
δεν ξέρεις τίποτα για την ζωή μου.

Κι αν σε λίγο πεθάνω?
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΕΝ

Έρχονται προς το μέρος μου
αυτό είναι μείον
είμαι ένας και έχω πολλούς εναντίων.
Συνεχίζω να καπνίζω
το πρώτο μου τσιγάρο να τελειώσω
την ζωή μου στα χέρια να τους δώσω.
Είναι όλοι εκεί μαζεμένοι
από μπάφο μαστουρωμένοι
είναι έτοιμοι να σκοτώσουν.
Τους κοιτώ και με κοιτάνε
το παιδί ακόμα κρατάνε
σε λίγο έρχεται η ώρα μου.

ΡΕΦΡΕΝ
Δεν ξέρεις καν το όνομα μου
ούτε τα αρχικά μου
ένα όνομα εκεί έχω βάλει
το rap μου ρυθμό να κάνει.

Δεν έχω κάτι να σου πω
κι αν τα πω ?
τα ακούω μόνο εγώ.

Τώρα ακούς τη μουσική μου
δεν ξέρεις τίποτα για την ζωή μου.

Κι αν σε λίγο πεθάνω?
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΕΝ 

Σταματήσανε
το παιδί κάτω αφήσανε
βγάλανε από την τσέπη το μαχαίρι.
Το τσιγάρο μου τελειώνει
όπως και η ζωή μου
ποια να 'ναι άραγε η τελευταία ευχή μου ?
Κι αν το ευχηθώ ?
θα γίνει ?
κόκαλο δικό μου δεν θα μείνει.

ΡΕΦΡΕΝ
Δεν ξέρεις καν το όνομα μου
ούτε τα αρχικά μου
ένα όνομα εκεί έχω βάλει
το rap μου ρυθμό να κάνει.

Δεν έχω κάτι να σου πω
κι αν τα πω ?
τα ακούω μόνο εγώ.

Τώρα ακούς τη μουσική μου
δεν ξέρεις τίποτα για την ζωή μου.

Κι αν σε λίγο πεθάνω?
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΕΝ

Ο ένας βγάζει άλλο ένα μαχαίρι
και ο άλλος μου κρατά το χέρι
γιατί το κάνουν τόσο αργά ?
Είδα την λεπίδα να γυαλίζει
κάτι άρχιζε να μου θυμίζει
παλιές παιδικές αναμνήσεις.
Έβγαλαν από την τσέπη μια ένεση
δεν με ένοιαζε αν θα πονέσει
περιμένω να μου την κάνουν.
Ησυχία
έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό μου
εδώ άρχισε ο πόνος μου.

ΡΕΦΡΕΝ
Δεν ξέρεις καν το όνομα μου
ούτε τα αρχικά μου
ένα όνομα εκεί έχω βάλει
το rap μου ρυθμό να κάνει.

Δεν έχω κάτι να σου πω
κι αν τα πω ?
τα ακούω μόνο εγώ.

Τώρα ακούς τη μουσική μου
δεν ξέρεις τίποτα για την ζωή μου.

Κι αν σε λίγο πεθάνω?
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΕΝ

Άρχισε να τρέχει αίμα
κοιτάχτηκαν όλοι με βλέμμα
ακούστηκαν θόρυβοι.
Βλέπω μπάτσους
τους πακιστανούς πυροβολήσανε
κανένα ζωντανό δεν αφήσανε.
Έμεινα να τους κοιτώ
το ξέρω θα πεθάνω εγώ
το αίμα κυλούσε.
Αλλά οι μπάτσοι με βοηθήσανε
στο νοσοκομείο με πήγανε
και έτσι ΕΖΗΣΑ.. ΕΖΗΣΑ ... ΕΖΗΣΑ
Για να είμαι εδώ να σου θυμώνω
και κάθε βράδυ να σε στοιχείωνω.



Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...