Γεια σου

Να σου συστηθώ ... έχω και εγώ ανάγκη  να πω κάτι αλλά σπάνια είναι κάνεις εκεί για να με ακούσει .. Αναρωτιέμαι γιατί ? Γιατί οι γύρω μου να φοβούνται ... Φοβούνται να αποδεχτούν την αλήθεια ... Αν ήμουν και εγώ σαν αυτούς το ίδιο θα έκανα μη νομίζεται .. θα πήγαινα με το πλήθος ... Εγώ όμως θέλω να ξεχωρίσω και να χαράξω τον δικό μου δρόμο ... Γι αυτό είμαι εδώ και γράφω .. Ναι γράφω αυτά που έχω να πω. Γράφω γιατί είμαι μια μικρή επαναστάτρια... Γράφω γιατί θέλω να με ακούσουν και όχι να με κατακρίνουν για τις απόψεις μου ... Όλοι έχουμε το δικαίωμα να πιστεύουμε εκεί που θέλουμε και εκεί που μας εκπροσωπούν... Τι γίνεται όμως όταν κανένας δεν εκπροσωπεί την αλήθεια ? Και όλοι αντιπρόσοπευουν κατεστημένα και λανθασμένα ιδεώδη, δηλαδή όλοι θέλουν να κερδίσουν , χωρίς να νοιάζονται για τις επιπτώσεις που έχει η πράξη τους σε άλλους.  Ε λοιπόν εγώ αυτό δεν το θέλω ... Γι αυτό γράφω ...
Αν δεν φωνάξεις μη περιμένεις να σε ακούσουν οι άλλοι : Λένιν 

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...