Εξαφαφανιζόμαι και εμφανίζομαι ( άρθρο )

  Γειαα, ξέρετε σαν άνθρωπος έχω να μεγάλο ελάττωμα, έχω την τάση να εξαφανίζομαι και να εμφανίζομαι μετά από καιρό, όπως συμβαίνει και εδώ ... Θα αναρωτιέστε γιατί ? ... Εξαφανίζομαι για να παρατήσω και να γνωρίσω άλλους ανθρώπους ... Ναι από αυτούς εμπνέομαι και γράφω, εμπνέομαι από αυτά που συμβαίνουν γύρω μου και προσπαθώ να εκφραστώ , να τα πω με στοίχους έτσι όπως τα βλέπω... Γιατί διαφέρει  η οπτική γωνία του καθενός μας, αλλιώς τα βλέπω εγώ και αλλιώς κάποιος/α μεγαλύτερος/η ή μικρότερος/η από εμένα... 
 Κι αυτό είναι , πώς να το εξηγήσω ... είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στους εαυτούς μας , δηλαδή να διαφέρουμε και να μην ακολουθούμε τα στερεότυπα και προκαταλήψεις του πλήθους... Διότι αυτό συμβαίνει και συνεχίζεται να αναπτύσσεται στην Ελλάδα και ανά ομάδες στον υπόλοιπο κόσμο... Δεν μου αρέσει να σας τα πρίζω με σλόγκαν τύπου "ας κάνουμε την αλλάγη" και τέτοια, είναι μόνο θεωρίες που έχουν ειπωθεί μόνο για ξεστόμιζονται από τα χείλη κάποιων θεωρητικών ατόμων που είναι ταλέντο στο να κερδίζουν οπαδούς μόνο με τα λόγια τους και όχι με τις πράξεις τους. 
 Και εμφανίζομαι όταν έχω παρατηρήσει την κοινωνία μας, δηλαδή τους ανθρώπους , τα βλέμματα τους, τις πράξεις τους, τον τρόπο που βαδίζουν στο δρόμο άλλοτε με ψηλά το κεφάλι και άλλοτε χαμηλά... Αυτούς τους ανθρώπους προσπαθώ να περιγράψω, αυτοί αξίζουν γιατί οι προθέσεις του καθενός διαβάζονται , εννοώ φαίνονται στο βλέμμα του, και όσον άφορα αυτούς που είναι πίσω από το γυαλί, απλώς είναι τυχεροί γιατί έχουν μια ασπίδα προστασίας από τον υπόλοιπο κοσμάκι ... 
 Αυτός είναι και ο λόγος που δεν εκφράζομαι τόσο συχνά, περιμένω.. Τώρα θα ρωτήσεις τι περιμένω ? Περιμένω να δω ένα ρεαλιστικό βλέμμα και όχι ένα ψεύτικο, έχει διάφορα το ένα με το άλλο , γιατί ψεύτικα βλέμματα και υποκρισίες είναι εύκολο να βρω , αληθινό όμως ? Δύσκολο ... Αυτά για σήμερα , τα υπόλοιπα σε άλλη ανάρτηση και ελπίζω σύντομα ... 

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...