Αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνια μας ( άρθρο)

Ξέρεις δεν μου αρέσει και πολύ να μιλάω για μένα , αλλα είναι φορές που θέλω να πω ότι νιώθω έτσι απλα με καθημερινές λέξεις χωρίς να κρυφτώ πίσω από τους στίχους μου...
Ειναι φορες που δεν ξέρω σε ποια γλώσσα να μιλήσω , στην καθαρεύουσα ή στην συνηθισμένη ελληνική , γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και δεν θέλω άπλα να πω τι σκέφτομαι , θέλω να έρθω σε κόντρα με κάποιον, να μου αντιμιλήσει, να έρθουμε σε ρήξη για τις πεποιθήσεις μας. Κάτι βέβαια που λείπει από την γενιά μου και οχι μόνο ... Η γενια μου επιλέγει να μην έχει πολλά ... Γιατί δεν φταει η γενια μου που είναι έτσι η κοινωνία , οι άνθρωποι φταίνε !!! Γιατί αυτοί διαμορφώνουν την κοινωνία , τον πολιτισμό μας , οι άνθρωποι με τις πράξεις τους καθορίζουν το Έθνος μας ... Γιατί οι σημερινοί ανθρώποι είναι βολεμένοι στις " καρέκλες " τους και δεν κάνουν τίποτα για τους άλλους , όλα για τον εαυτό τους ...
Γι αυτο το λόγο η Ελλάδα καταντησε έτσι , διότι οι άνθρωποι της τήν καταστρεψανε .. .

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...