Αδιάφορα ρομάντζα (τραγούδι)

Μια γυναίκα ψεύτρα
του έρωτα ήταν πλανεύτρα.

Αυτή με κατάντησε έτσι
σε ετούτο τον τόπο να μην έχω θέση.

Με έριξε στο χώμα
για χάρης τής να πίνω, να γίνομαι λιώμα
μα μια καβάντζα την έχω ακόμα.

ΡΕΦΡΈΝ
Αδιάφορα ρομάντζα
για πάρτι σου έχω μια καβάντζα.

Αδιάφορα ρομάντζα στη ζωή μου
σε ένα ζεϊμπέκικο χορεύω τη ψυχή μου.
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΈΝ

Αυτά είναι πίσω στα παλιά
απόψε χορεύω μόνος με τη μοναξιά.

Χορεύω για εκείνη την καβάντζα που έχω κρατήσει
να βρω μια γυναίκα να μ' αγαπήσει.

Να βρω κάτι ματιά πράσινα δακρυσμένα
αυτά τα βρήκα σε εσένα, καλή μου.

ΡΕΦΡΈΝ

Για χάρη σου κράτησα εκείνη την καβάντζα
έδωσες νόημα στα αδιάφορα ρομάντζα.

Δεν θα γυρνώ πια μόνος τα βράδια
δεν θα κοιμάμαι στα σκοτάδια.

Θα έχω εσένα να μού δίνεις φως
γέμισε πράσινο και γαλάζιο χρώμα ο ουρανός.

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...