Νέα αρχή στην Άμφισσα (άρθρο)

hey
Αυτή την στιγμή είμαι στην Άμφισσα.
Ναι στην Άμφισσα , εδώ πέρασα διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων. Σήμερα έφτασα στο σπίτι μου για τα υπόλοιπα 4 χρόνια. Είναι περίεργο το συναίσθημα να πηγαίνεις σε μια κωμόπολη όπου κανείς δεν ξέρει , είναι όμως ταυτόχρονα ωραίο. Είναι ευχάριστο  το γεγονός ότι ανοίγω τα φτερά μου για τα όνειρα μου. Βέβαια παραδέχομαι ότι μού λείπει το Αιγάλεω άλλα ξέρω ότι είναι για τις πρώτες μέρες μετά θα αφομοιώθω και εγώ από το κλίμα των πρωτοετών της Άμφισσας. Αυτό που παρατήρησα σήμερα είναι ότι από τις 9το βράδυ και μετά δεν κυκλοφορεί ψυχή εκεί έξω , στους δρόμους. Φυσικά άκουσα να περνάνε απ' έξω κάτι τύποι και να φωνάζουνε , μού θύμισε τους κλασικούς Αθηναίους φασαριώζους.
Αυτή η ησυχία στο σπίτι. Μόνο εγώ οι σκέψεις μου και η μουσική. Και κάπως έτσι αρχίζω σιγά σιγά να εκτιμάω κάποια πράγματα. Όπως αυτή εδώ η χαλάρωση. Γιατί μετά από αυτό το καλοκαίρι που πέρασε κάνοντας 2 δουλείες άρχισα να εκτιμάω κάποια πράγματα όπου για πολλούς θεωρούνται δεδομένα ή ασήμαντα. Θα σας πω στο επόμενο άρθρο μου , πώς ήταν αυτό το καλοκαίρι για μένα και τι μαθήματα πήρα. Καληνύχτα.

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...