Θέλω την παλία μου κλεψύδρα (τραγούδι)

Μετά από αρκέτες μέρες ξανάηρθα έχοντας γράψει ένα τραγούδι για την κλεψύδρα.... 
Θέλω τον παλίο μου εαυτό μου
τότε που το φαρμακό μου
ήταν το χαμογελό μου
τώρα είναι το τετράδιο μου και το στυλό μου
άλλα αυτά με σκοτώνουν ...

ΡΕΦΡΕΝ
Θέλω την παλία μου Κλεψύδρα
την έπαιρνα μαζί μου στα ταξίδια .
Να βλέπω τον χρόνο σαν άμμο πως κυλάει
πως η ζωή στα δύσκολα δεν σταμάταει
συνεχίζει και κυλάει
Για να έρθουν άλλες , καλύτερες στιγμές
λύπες, χαρές , μοναξιές , γιορτές πολλές
ΤΕΛΟΣ ΡΕΦΡΕΝ

Θέλω τον παλίο μου χαρακτήρα
ένα αναπτύρα πήρα
να κάψω ότι έχω γράψει
κρυμμένα τραγούδια που έχω φυλάξει
που έλεγα για την κατάσταση μου
την ξαφνική άλλαγη μου
την απομονωσή μου
οι στίχοι ήταν η εκτόνωση μου ...

ΡΕΦΡΕΝ

Όσο καιι να θέλω το παρελθόν μου να αποδεχτώ
δεν μπορώ
τα σκέφτομαι κάθε ώρα και λεπτό που ζω
να μου το θυμηθείς στο τέλος θα αυτοκαταστραφώ

Γιάτι μέτα από αυτά που έζησα άλλαξα
να γίνω αυτή που ήμουν προσπάθησα
πάλεψα
άλλα δεν τα κατάφερα
τόσο πολύ είναι ο πόνος μου
αυτός είναι ο λόγος μου
που γράφω το τελευταίο μου τραγούδι
δεν έχω άλλο χρόνο να περιμένω
μη φοβάσαι δεν θα αυτοκτονήσω
απλά θα βγω έξω και θα ζήσω

Θέλω την παλία μου κλεψύδρα ... 

Σχόλια

Λίγο πιο γνωστά...